WELCOME TO SHALIN FAMILIA... ^_^

Salam 1 Malaysia!! ^_^


Terima kasih kerana sudi menyinggah ke blog kami.
Kami mengedar dan membuat produk seperti frozen food dan door gift paper bag. Sila lah berkunjung dan meluangkan sedikit masa anda untuk meninjau blog kami.


contoh goodies bag


Karipap Pusar 

Frozen food : Karipap Pusar


   Untuk pengetahuan anda, buat masa ini kami            menjalankan perniagaan secara online dan beroperasi di rumah. Akan datang, kami akan membuka cawangan kami di tempat kami. ^_^



Kalau berminat, boleh lah klik pada link disebelah untuk melihat lebih lanjut lagi.
Untuk pelbagai barang baru saya akan update lagi.



::HAPPY SHOPPING & HAVE A NICE DAY!::(^_^)

5 comments:

Cik Puan Izan❤ said...

salam kenal.. sis follow blog kamu yer ;)

Unknown said...

Tq..^_^

Anonymous said...

Thiѕ pieсe of ωгitіng іѕ
іn faсt a good one іt helps new intеrnet
uѕегѕ, ωho are wіѕhing in favог
of bloggіng.

Feеl fгee tο νisіt my web-sіte
... csmetropolitan.ro

imtiyaz najah said...

assalam.. saya ada buat servis mencetak

# kad kawen craft paper
#stiker tuk doorgift/branding bianes atau sebagainya
#button badge
#keychain arcrilic
#fridge magnet
#paper bag kosong atau cetak
#doily paper

jika berminat,sila tinggalkan pesana. anda di emel saya

intan_islam@yahoo. com

imtiyaz najah said...

assalam.. saya ada buat servis mencetak

# kad kawen craft paper
#stiker tuk doorgift/branding bianes atau sebagainya
#button badge
#keychain arcrilic
#fridge magnet
#paper bag kosong atau cetak
#doily paper

jika berminat,sila tinggalkan pesana. anda di emel saya

intan_islam@yahoo. com